28 Ocak 2009 Çarşamba

Irmak Eskiden Mutsuz Bir Ergenmiş!!!



Okumak için Giresun'dan büyük şehire yeni geldiği bir dönemde kendisini çok yalnız, mutsuz, örselenmiş, itilmiş, kakılmış hisseden Ergen Irmak, mutsuz Ergenler(EMO) diye bahsedilen, genelini 90'lı gençlerin oluşturduğu EMO akımına dahil olmuş.

Tüm bunları İnkar etme yolunda ısrarla yürümeye devam eden Irmak Hanım bu durumu fotoğraflarla kanıtlayabiliritemizi görünce pes etti ve herşeyi tüm çıplaklığı ile açıkladı.

Okumak için Giresun'dan büyük şehire yeni geldiğim bir dönemde yol bilmez iz bilmez elma yanaklı, iki pelikli bir kızdım.
Yaşımdan daha küçük göründüğüm için yaşıtım olan ama beni kendilerinden 5 yaş küçük sanan okul arkadaşlarım tarafından kah oyunlara alınmadım, kah alay edildim, kah itildim, kah kakıldım e birde örselendim.

Büyük şehrin yalnızlığından ve acımasızlığından bu şekilde payıma düşeni aldım.
Körpecik omuzlarımda taşıyabileceğimden çok daha fazla yük vardı. Artık elma yanaklarım eskisi kadar al değil, Örgülü pekillerim eskisi kadar gür değildi.

Günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları kovalarken ben bu yalnızlığa daha fazla dayanamayacağımı birşeyler yapmam ve bu yalnızlığa bir son verip, bir guruba, bir örgüte, bir kuruma dahil olmam gerektiğini, olmadı bir arkadaşlık sitesine, oda olmadı bir google gurubuna en olmadı toplu taşıma aracı bile tatmin edebilir beni diye düşünmeye başlamıştım.

Birgün şehrin en işlek caddesi olan İstiklal Caddesinde elimde kuru simitim, sırtımda okul çantam ve t cetvelim ile(cetvel kısmına bizler de anlam veremiyoruz) yağmurun ve sokak lambalarının altında dolaşırken, İş bankası binasının önünde bir karartı gördüm.

Gözlerim de zaten eskisi kadar iyi görmüyordu, gür peliklerim ve elma yanaklarım gibi bana ait olan herşeyi bu şehirde yiğtirmiştim.

Karartıya yaklaştıkça evet görüyorum, görüyorum bunlar o türkçe bilmeyen, saçlarını genellikle tek gözlerini kapatacak kadar öne yatıran, ikinci el kıyafet giyen, biraz metalcilerden, biraz punklardan bişeyler kapan, tüm vakitlerini istiklal caddesi iş bankası önünde cama yaslanarak, yere yayılmak sureti ile tüketen emo gençliği değilmi diye haykırmıştım.

İşte ogün iş bankası binasına yaslandığım ilk gündür diyor Irmak hanım.
Emo gençlerinin melankolik ruh hallerinin, Irmak hanımın ergenlik dönemindeki ruh haline çok uygun olduğunu, yalnızlığını bu şekilde aşmaya çalıştıgını ve geneli 90'lılardan oluştuğu için aralarına girmekte hiç zorluk çekmediğini de ekliyor.

Beni o hayattan çekip alan da Batı'dır diyerek açıklamasına son veriyor...
Burdan Batıya Irmağı önce bize sonra tüm insanlığa kazandırdığı için teşekkür ediyor, başarılarının devamı diliyoruz.
ŞİMİ İSE SİZLERİ EMOLAR HAKKINDA HAZIRLANMIŞ BİR VİDEO İLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUZ.

3 yorum:

  1. http://www.facebook.com/video/video.php?v=34596719755&oid=36443741110&ref=nf

    * Taksimde bulunan güvercin gibisin,
    * İşi gücü olmayan başıboş birisin
    * Yapmacık ifadeleri de seversin.

    *Sheni chok sefiyoooorumm bebeghim pai paii,
    *Ashkhım khalbime geyiyoyyy oklayyyyy...

    YanıtlaSil
  2. yoq artıkh yaa!! janıım bu qdarı da fasla amaa:))

    YanıtlaSil
  3. hahah
    vayy Irmak, kullandıgın dile hala hakimsin:)

    YanıtlaSil